Los niños y jóvenes son prioridad en nuestra iglesia. Ofrecemos clases de escuela dominical cada domingo en la mañana antes de nuestro servicio matutino de alabanza. Nuestro grupo infantil y juvenil se reúne todos los viernes al mismo tiempo del estudio bíblico de adultos. Durante estas reuniones, nuestros jóvenes y niños oran, cantan, estudian la Biblia y planifican otras actividades. Tenemos actividades especiales los fines de semanas, tales como reuniones con jóvenes de otras iglesias metodistas, talleres y retiros. Nuestros niños y jóvenes también participan activamente en nuestro ministerio musical.

___________________________________________________________________________

Kids and Youth are a priority in our Church. We offer Sunday school classes every Sunday morning before our morning worship service. Our youth group and children’s group meet on Friday evenings at the same time as our adult Bible study group. During these meetings, our youth and children pray, sing, and study the Bible, and plan other activities. We have special activities on some weekends, such as meetings with youth from other Methodist churches, workshops, and retreats. Our children and youth also participate actively in our music ministry.

370 S. King Road, San Jose, CA 95116
Phone: (408) 259-1276